На Іваничівщині селяни найчастіше потребують допомоги у вирішенні земельних питань

20 Березня 2018, 11:22
1032

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році говорили 19 березня 2018 року під час нарди у голови райдержадміністрації Лілії Кревської з окремими сільськими головами.

Про це інформує сектор з питань внутрішньої та інформаційної політики райдержадміністрації.

З інформацією про стан роботи із зверненнями громадян у Морозовичівській сільській раді доповідав сільський голова Микола Тюхта.

Відтак, за 2017 рік надійшло 68 звернень від громадян: 46 - побували на особистому прийомі, 22 - письмових. Позитивно вирішено – 60, дано роз’яснення – 8. Питання в основному стосувались аграрної політики та земельних відносин, охорони здоров’я (доступні ліки), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. В порівнянні з 2016 роком кількість звернень зменшилась на 12.

Про стан роботи із зверненнями громадян у Луковичівській сільській раді проінформував сільський голова Михайло Бойчук.

- До виконкому Луковичівської сільської ради упродовж  2017 року поступило 56 звернень: 44 письмово та 12 – на особистому прийомі. Усі звернення розглянуто позитивно. Найбільше громади звертаються за допомогою у вирішенні землекористування, соціального захисту, відновлення транспортного сполучення.

Милятинський сільський голова Валентин Ілов повідомив, що у 2017 році від жителів сільради надійшло 114 звернень, в тому числі: письмових - 60 і 54 звернень отриманих на особистому прийомі. Усі порушені у зверненнях питання вирішено позитивно. Найбільше звертаються жителі сіл для вирішення питань землекористування, соціального захисту, сільського господарства. Про прийняті рішення заявник повідомляється письмово або надаються роз’яснення на особистому прийомі, - зазначив Валентин Адамович.

Про роботу зі зверненнями громадян у Литовезькій ОТГ за 2017 рік звітував сільський голова Іван Іванчук.

За 2017 рік на адресу сільської ради надійшло 295 звернень громадян проти 87 у минулому році. З них 255 письмових та 40 громадян побували на особистому прийомі.

98% від загальної кількості звернень розглянуто по суті, інші знаходяться у виконавців(термін розгляду звернень ще не минув). Громадяни у своїх зверненнях порушували питання аграрної політики та земельних відносин – 166 (2016 рік - 52), надання матеріальної допомоги – 36 (2016 рік -11).

Щотижнево узагальнена інформація про звернення громадян подається на розгляд голові громади та доводиться до відома керівників відділів на нарадах.

На завершення наради голова райдержадміністрації Лілія Кревська зазначила, що робота із зверненнями громадян є однією із найважливіших і найвідповідальніших для органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Кожне звернення має ґрунтовно вивчатись та вирішуватись відповідно до діючого законодавства.

Окрім того, з метою покращення інформування населення, голова РДА рекомендувала сільським головам продовжити практику публічних звітів про проведену роботу за минулий рік перед жителями сіл.

Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024