Нововолинський водоканал запустив чат-бота у додатку Viber

19 Жовтня 2021, 09:26
Нововолинський водоканал запустив чат-бота у Вайбері 1832
Нововолинський водоканал запустив чат-бота у Вайбері

КП «Нововолинськводоканал» запустило чат-бот у мобільному додатку Viber.

Подія відбулася 18 жовтня. Про це повідомляють на сторінці Нововолинської міської ради у фейсбуці.

Абоненти комунального підприємства «Нововолинськводоканал» мають можливість користуватись послугами цифрового помічника. 

Чат-бот допомагає в автоматичному режимі отримувати інформацію за своїм особовим рахунком.

Завдяки комп’ютерній програмі мешканці Нововолинської громади у зручний для себе час можуть передати актуальні показники лічильників, переглянути стан розрахунків за послугу водопостачання, отримати інформацію про нарахування та раніше передані показники.

Чат-бот функціонує цілодобово.

Приєднатися до сервісу можна за посиланням: viber://pa?chatURL=nowowod або за QR-кодом на фото.

 Ідентифікація користувача здійснюється за номером особового рахунку і сумою останньої оплати в форматі xxxxxx:yyyy.yy, де: xxxxxx - особовий рахунок абонента водоканалу, уууу.уу - остання сума оплати.

Коментар
12/02/2025 Середа
12.02.2025