Нововолинський водоканал запустив чат-бота у додатку Viber

КП «Нововолинськводоканал» запустило чат-бот у мобільному додатку Viber.
Подія відбулася 18 жовтня. Про це повідомляють на сторінці Нововолинської міської ради у фейсбуці.
Абоненти комунального підприємства «Нововолинськводоканал» мають можливість користуватись послугами цифрового помічника.
Чат-бот допомагає в автоматичному режимі отримувати інформацію за своїм особовим рахунком.
Завдяки комп’ютерній програмі мешканці Нововолинської громади у зручний для себе час можуть передати актуальні показники лічильників, переглянути стан розрахунків за послугу водопостачання, отримати інформацію про нарахування та раніше передані показники.
Чат-бот функціонує цілодобово.
Приєднатися до сервісу можна за посиланням: viber://pa?chatURL=nowowod або за QR-кодом на фото.
Ідентифікація користувача здійснюється за номером особового рахунку і сумою останньої оплати в форматі xxxxxx:yyyy.yy, де: xxxxxx - особовий рахунок абонента водоканалу, уууу.уу - остання сума оплати.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром